Մայրենի

Նավի վրա ամեն ինչի կարգին լինելը և նավի` եղանակից տուժած չլինելը «Մերի Սելեսթի» մասին բոլոր պատմողներն էլ վկայում են:  ճակատագրի մասին անձնակազմի  վարկածներից ոչ մեկը փաստերով չի հաստատվել: Եվ այսօր էլ այդ առեղծվածի մասին գիտենք  հայտնաբերվելու օվկիանոսում  օրվա չափ:

 

Հունվարի 18-22

Առաջադրանք

Ի՞նչ ես կարծում, ճի՞շտ է  ուրիշներին քննադատելը, երբևէ ինքդ քեզ քննադատե՞լ ես: Փորձիր կապակցված տեքստ գրել «Ինքնաքննադատութան մի փորձ» վերնագրով:

 

Ես կարծում եմ որ ուրիշներին քնադատելը սխալ է որովհետև բոլորն էլ լիովին չեն բոլորնել ունեն տերություններ:

 

Ես ինձ փորդեցի ինքս ինձ քնադատել և ես հասկացա որ եթե դպրոցում լավ չեմ սովորում իսկ եթե ես չեմ սովորում ոչմեկի չեմ վնասում միայն ինձ եմ վնասում:Հետո ես ապագայում լավ աշխատանք չեմ ունենա:Եվ ես հասկացա որ պետք է սովորել:

 

 

 

Նայիր Միսաք Մեծարենց, «Գաղտնի թղթապանակ» վավերագրական ֆիլմը

Առաջադրանք

Տեսածդ վավերագրական ֆիլմը գրավոր (7-10 նախադասությամբ) վերապատմիր:

Միսակ Մեծարենց

Միսակ Մեծարենցը ամենահետաքրքիր  բանաստեղծն է:Նա մահացել է շատ վաղ հասակում 20-22 տարեկան հասակում:Նրա գերեզմանը դառնում է ուխտատեղի:Նա 1905 թվականին հրաժարվում է վարժարանի  դասերին մասկնակցելուց:1907 թվականին  շատ կարևոր օր է որովհետև դուրս եկավ Միսակ Մեծարենցի երկու գիրք Ծիածան ու նոր տառերը:Նա որպես բանաստեղծ հաջորդում է Դյուրանին և Հրանուշ արշակյանին:

 

  • ԿարդաՑոլակ Խանզադյանին գրված Վահան Տերյանի նամակը:
  • «… Թշվառ ու դժբախտ ժողովուրդ ենք մենք և այդ չգիտենք ու չենք ուզում ընդունել, եթե գիտենք կամ եթե ընդունում ենք, ցավող սրտով չենք ընդունում, այլ տանջանքից փախչելու և մեր ապիկարությունն արդարացնելու համար ենք ընդունում»։

Համաձա՞յն ես Տերյանի այս մտքի հետ: Կարծիքդ հիմնավորիր:

 

Ես համադայն եմ Սերյանի այս մտքի հետ որովհետև  ժողովուրդը դժբախտ են շատերը  չեն ընդունում և  գնում են մեր երկիից”:

  • «Ես երբեք չեմ վախենում խիստ քննադատելուց (ինձ և ուրիշներին), բայց շատ եմ վախենում քչով բավարարվող ճանաչումից, ճանաչում, որը բավարար հիմքեր չունի»։

Դու վախենո՞ւմ ես խիստ քննադատելուց: Իսկ ինչպե՞ս ես ընդունում, երբ քեզ են քննադատում:

 

Ես չեմ վախենում  քննադատելուց  երբ ինդ քնադատում են  ես ուղակի ուշադրություն չեմ դարձնում:

 

Leave a comment